ETTU
Whitepaper: 5 valkuilen van Office 365 vermijden

Whitepaper: 5 valkuilen van Office 365 vermijden

Office 365 is niet voor niets de populairste software tool om te communiceren en productief te zijn. Het biedt enorm veel functionaliteiten om efficiënt (samen) te werken. Door allerlei oorzaken wordt regelmatig niet de optimale meerwaarde uit Office 365 en de werknemers gehaald. In deze whitepaper beschrijven wij de 5 valkuilen van Office 365 en hoe ze te vermijden of op te lossen.
Omdat Office 365 continu doorontwikkelt, komen er wekelijks nieuwe tools beschikbaar. Vaak worden deze zonder communicatie doorgezet naar de gebruikers, waardoor ze door de bomen het bos niet meer zien. Daarom is het beter om nieuwe tooling gedoseerd aan te bieden. Idealiter wordt het aanbod aangepast op wat de organisatie en de gebruikers nodig hebben. Op deze manier wordt vanuit de bedrijfsdoelstellingen gewerkt, verbetert de productiviteit en gaan werknemers met meer plezier aan het werk. Elke organisatie wil natuurlijk het meeste uit de tooling én mensen halen, maar niet de veelgemaakte fouten maken.

Uit talloze gesprekken en implementaties bij onze klanten heeft ETTU deze top 5 van de meest voorkomende valkuilen samengesteld:
  • Vitale bedrijfsinformatie gaat gemakkelijk verloren
  • Overzicht van functionaliteiten ontbreekt
  • Waardevolle tools worden niet of verkeerd gebruikt
  • Onvoldoende controle over de veiligheid en integriteit van data
  • Onvoldoende kennis en kunde om gebruikers inhoudelijk te ondersteunen.

Download whitepaper '5 valkuilen van Office 365 vermijden'

Vul onderstaand formulier in en download direct het whitepaper '5 valkuilen van Office 365 vermijden'.